Σύμφωνα με το site oladeka.com, o κ. Νίκος Σίσκος, αδερφός του Μέγα Αρχιμανδρίτη του Οικουμενικού Πατριαρχείου που απασχολεί τα φώτα της δημοσιότητας αυτές της μέρες σε Τουρκία καί Ελλάδα, καθώς συνελήφθη στην Κωνσταντινούπολη για κλοπή ρολογιού τσέπης μεγάλης αξίας και εν συνεχεία αποφυλακίσθηκε με παρέμβαση της αστυνομικής φρουράς του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, αποκαλύπτει τις εξηγήσεις που φέρεται να έχει δώσει ο ίδιος ο αδερφός του, π. Αγαθάγγελος, για την υπόθεση αυτή, πολύ πιθανόν καί στον Παναγιώτατο.
Όπως αντιγράφουμε και σας μεταφέρουμε η ακριβής διατύπωση για την δράση του έχει ως εξής:
«Το ατυχές γεγονός συνέβη άθελα προ ημερών, μετά από μία αγορά που έκανα και κοιτούσα ανάμεσα σε άλλα αντικείμενα και κάποια ρολόγια. Ενώ είχα ένα στο χέρι μου χτύπησε το κινητό μου και βάζοντας το χέρι στην τσέπη του παλτού το άφησα για να απαντήσω στο κινητό και μετά δυστυχώς το ξέχασα. Μετά παρέμεινα εκεί, ήπια και ένα τσάι και έφυγα χωρίς να το διαπιστώσω, όταν το βρήκα το ίδιο βράδυ το επέστρεψα αμέσως φυσικά, γιατί δεν ήταν δικό μου, αλλά η εν λόγω κακόβουλη κυρία είχε πάει στην αστυνομία, διότι δεν με γνώριζε, αφού πρώτη φορά αγόρασα κάτι από εκεί. Το ρεπορτάζ το έκανε μετά από ημέρες με σκοπό να κάνει ζημιά στο Πατριαρχείο, αν και η υπόθεση έχει κλείσει και για να διαφημίσει το μαγαζί της. Το πρόβλημα είναι ότι μετά την επέμβαση που έχω κάνει επιδεινώθηκε η απόσπαση προσοχής που έχω, οπότε αφαιρούμαι και ξεχνάω πάρα πολύ, γί αυτό και συνέβη αυτό. Αυτό το πρόσεξε και η μαμά τις μέρες που ήταν εδώ».
Τι ισχυρίζεται ο αδερφός του κληρικού
Σε ανάρτησή του στο facebook ο Νίκος Σίσκος κάνει λόγο μεταξύ άλλων «για ανακριβή μονταρισμένα και διαστρεβλωμένα βίντεο» (άραγε να υπονοεί ότι έπαιξε το τουρκικό δίκτυο «Show Haber»;)
Προσωπική χειροτονία Βαρθολομαίου
Να σημειώσουμε ότι η εις διάκονον χειροτονία του Αρχιμανδρίτη έγινε από τον ίδιο τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο την ημέρα της εορτής των Εισοδείων της Θεοτόκου, κατά την καθιερωμένη Πατριαρχική και Συνοδική Λειτουργία στον ομώνυμο Ναό της Παναγίας στο Πέραν ενώ στις 6 Δεκεμβρίου 2012 που πανηγύρισε ο Ιερός Ναός του Αγίου Νικολάου της Κοινότητος Νεοχωρίου στο Βόσπορο, επί τη μνήμη του εν Αγίοις Πατρός ημών Νικολάου, Επισκόπου Μύρων της Λυκίας του Θαυματουργού, ιερουργούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Μυριοφύτου και Περιστάσεως κ. Ειρηναίου, Αρχιερατικώς Προϊσταμένου της περιφερείας Βοσπόρου, κατά την Θεία Λειτουργία, Σεπτή Πατριαρχική κελεύσει, τελέστηκε και η εις Πρεσβύτερον χειροτονία του Ιερολ. Διακόνου Αγαθαγγέλου Σίσκου. Το οφίκιο του Αρχιμανδρίτου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κωνσταντινουπόλεως του επιδόθηκε Σεπτή Εντολή της Α.Θ.Π. του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ικονίου κ. Θεόληπτο, στις 5 Ιανουαρίου 2013, στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Νεοχωρίου. Είναι Ιερατικώς Προϊστάμενος της Κοινότητας Νεοχωρίου Βοσπόρου.
Βιογραφικό του νέου ιερέα
Ο ιερέας Αγαθάγγελος (κατά κόσμον Ζήσης) Σίσκος του Γρηγορίου και της Σοφίας (οι γονείς του γουνοποιοί το επάγγελμα) γεννήθηκε το 1985 στην Καστοριά. Μετά την ολοκλήρωση της εγκύκλιας παιδείας του στην Καστοριά, συνέχισε τις λυκειακές του σπουδές στο Ενιαίο Εκκλησιαστικό Λύκειο Φλώρινας. Πραγματοποίησε τις θεολογικές του σπουδές με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) στο Τμήμα Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από το 2004 λαμβάνοντας το Πτυχίο της Θεολογίας το 2008 με βαθμό “Άριστα” (9,15/100).
Ακολούθως, παρακολούθησε το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ., λαμβάνοντας το 2011 Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στον Κλάδο της Συστηματικής Θεολογίας με ειδίκευση την Δογματική, με βαθμό “Άριστα” (10,00/100).
Παράλληλα εκπλήρωσε την στρατιωτική του θητεία στην Πολεμική Αεροπορία.
Κατά την διάρκεια των μεταπτυχιακών του σπουδών υπήρξε υπότροφος του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης, εκπονώντας την μεταπτυχιακή του διατριβή με θέμα: ‘’Ερωτικότητα, κινητικότητα και κοινωνικότητα του Θεού, κατά τον Άγιο Συμεών το Νέο Θεολόγο’’.
Είναι ιδρυτικό μέλος και Πρόεδρος του Συλλόγου Μεταπτυχιακών Φοιτητών και Υποψηφίων Διδακτόρων του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. “Απόστολος Ιάσων ο Θεσσαλονικεύς”.
Τυγχάνει μέλος του Συνδέσμου Υποτρόφων Ιδρύματος Ωνάση από το 2011. Από τον Οκτώβριο του 2011 τυγχάνει Υποψήφιος Διδάκτωρ του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.,εκπονεί την διδακτορική του διατριβή με θέμα “Η θέση του Ιερού Αυγουστίνου στη θεολογία του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά”, υπό την επίβλεψη του Καθηγητού του Τμήματος Θεολογίας Α.Π.Θ. κ. Γεωργίου Μαρτζέλου.
Έχει διακριθεί διεθνώς μεταξύ πέντε νικητών, μετά από την συμμετοχή του στον διαγωνισμό γραπτού δοκιμίου με θέμα “Δόξα ἐν ὑψίστοις Θεῷ καὶ ἐπὶ γῆς εἰρήνη” (Glory to God and Peace on Earth) της Επιτροπής Νέων Echos στην Οικουμενική Κίνηση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (W.C.C.), συμμετέχοντας στις εργασίες της Διεθνούς Οικουμενικής Διασκέψεως της Ειρήνης του Π.Σ.Ε. που πραγματοποιήθηκαν στο Κίνγκστον της Τζαμάικα από 17ης έως 25ης Μαΐου 2011, μετά της αντιπροσωπείας του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
Έχει συμμετάσχει ως εισηγητής σε πλειάδα συνεδρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχει συγγράψει και δημοσιεύσει επιστημονικά άρθρα θεολογικού και οικουμενικού προβληματισμού στα ελληνικά και αγγλικά.
Τελευταία δημοσιεύθηκε το δοκίμιο για το οποίο διακρίθηκε στον ανωτέρω διαγωνισμό με τίτλο “Η Σάρκωση του Λόγου του Θεού ως Πρόκληση και Πρόσκληση για μια Δίκαια Ειρήνη στη Γη” στον συλλογικό τόμο με τίτλο “Echos of Peace: Young christian voices from around the world” του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (Π.Σ.Ε.).
Από τον Φεβρουάριο του 2013 τυγχάνει Γραμματέας του επίσημου περιοδικού του Οικουμενικού Πατριαρχείου “Ορθοδοξία” μετά από συνοδική απόφαση, ενώ από τον Απρίλιο του 2013 είχε τον τίτλο του Βιβλιοφύλακος των Πατριαρχείων, που τον καθιστούσε υπεύθυνο της Πατριαρχικής Βιβλιοθήκης. Συμμετέχει επίσης στον διαθρησκειακό και διαχριστιανικό διάλογο με αντιπροσωπείες του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
Τα τελευταία χρόνια ως Μέγας Αρχιμανδρίτης είναι συν τοις άλλοις και Αρχαιοφύλακας του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
ΥΓ. Πλούσιο βιογραφικό αλλά τι να το κάνεις; Ο μακρυχέρης θεολόγος ιερωμένος και έμπιστος του Οικουμενικού Πατριάρχη όταν ήταν να διαβάσει τις Δέκα εντολές και μέσα σε αυτές το "ου κλέψεις" που υπαγορεύτηκαν στον Μωυσή από τον Θεό και που αποτελούν ως πρώτη Διαθήκη τις βασικές ηθικές αρχές του Ιουδαϊσμού και του Χριστιανισμού αυτός κρατούσε κλειστό το βιβλίο. Αλήθεια Παναγιώτατε ο εν λόγω ιερέας που ξέρουμε αν δεν άντεχε τον πειρασμό και «έβαζε χέρι» στο παγκάρι της εκκλησίας του; Έλεγχο στα οικονομικά πεπραγμένα του κάνατε;