Ίμια της Ορθοδοξίας κατάντησε το Ναό της Γέννησης του Σωτήρα στη Βηθλεέμ ο μοιχεπιβάτης Αρχιεπίσκοπος Θαβωρίου Θεόφιλος. Τον απαλλοτρίωσε ο πρόεδρος της Παλαιστινιακής Αρχής. Όμως για τους απάτριδες αυτό είναι "εθνικό ζήτημα" και προφανώς δεν πρέπει να φτάσει ούτε στα μάτια ούτε στα αυτιά του απλού Έλληνα πολίτη... (μέρος πρώτο)
7 Φεβρουαρίου 2011. Η Παλαιστίνια υπουργός Τουρισμού και Αρχαιοτήτων Χουλούντ Ντουαϊμπές, σε συνέντευξη τύπου στη Βηθλεέμ, σημειώνει τα εξής: «Είμαστε πολύ περήφανοι να ανακοινώσουμε ότι έχουμε υποβάλει το φάκελο της υποψηφιότητας της Βηθλεέμ με τίτλο “Ο τόπος της γέννησης του Ιησού: Ο Ναός της Γεννήσεως και ο δρόμος των προσκυνητών” στον κατάλογο των Μνημείων Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της ΟΥΝΕΣΚΟ. Η στιγμή είναι κρίσιμη για εμάς. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος της εκστρατείας μας για τον τερματισμό της (ισραηλινής) κατοχής και τη δημιουργία των θεσμών του κράτους της Παλαιστίνης ».
Και πραγματικά! Μετά το φιάσκο της διάσκεψης στην Ανάπολη για το Μεσανατολικό (Νοέμβριος 2007), η ταχύτερη δίοδος για να εξασφαλίσουν κρατική οντότητα από τη διεθνή κοινότητα οι Παλαιστίνιοι, ήταν η αναβάθμιση της Παλαιστίνης σε πλήρες μέλος στον επιστημονικό και πολιτιστικό Οργανισμό των Ηνωμένων Εθνών (UNESCO).
Κατ’αυτόν τον τρόπο επαληθευόταν δημοσίευμα της αραβόφωνης εφημερίδας των Ιεροσολύμων «Αλ Κουτς» (22.9.2008) που ανέφερε ότι «το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο ζητά και ο αρχηγός-πρόεδρος των Παλαιστινίων Αμπού Μάζεν (Μαχμούντ Αμπάς) αποδέχεται να ανακαινίσει, με μουσουλμανικά χρήματα, το Ναό της Γεννήσεως στη Βηθλεέμ »!
Ποιος αρμόδιος αναρωτήθηκε τότε γιατί ο μοιχεπιβάτης αρχιεπίσκοπος Θαβωρίου Θεόφιλος απευθύνθηκε στον Παλαιστίνιο πρόεδρο για να αποκατασταθούν οι φθορές, αφού σύμφωνα με το ιδιοκτησιακό καθεστώς θα μπορούσαν να επισκευασθούν με την αρωγή-χρηματοδότηση της ελληνικής κυβέρνησης;
Μήπως δεν υπήρχε το προηγούμενο με τις εργασίες στερεώσεως και αναστηλώσεως του Ναού της Αναστάσεως;
Ομογένεια Magazine, Τεύχος 45 - Αύγουστος/Σεπτέμβριος 2009 |
Ή μήπως η ανακαίνιση της Ι. Μονής του Αγίου Γεωργίου Παλαιού Καΐρου (Πατριαρχείο Αλεξανδρείας) δεν έγινε με την ενίσχυση του υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδος;
Πολύ απλά, ο πρόεδρος της Παλαιστινιακής Αρχής Μαχμούντ Αμπάς απαλλοτρίωσε το Ναό της Γεννήσεως, προκειμένου να κάνει ένα βήμα μπροστά στην προσπάθειά του να επιτύχει διεθνή αναγνώριση της Παλαιστίνης ως ανεξάρτητο κράτος από την Ουνέσκο και ο μοιχεπιβάτης αρχιεπίσκοπος Θαβωρίου Θεόφιλος, του παρείχε την ευκαιρία αλλά και την ευκολία να εκπληρώσει τις προσδοκίες του.
Και εδώ είναι η διαφορά με τον Πατριάρχη Ειρηναίο. Ο μακαριώτατος ουδέποτε ζήτησε οικονομική βοήθεια για την επισκευή της Βασιλικής της Γεννήσεως από τον Μαχμούντ Αμπάς ή τον προκάτοχό του Γιασέρ Αραφάτ για να προωθήσει δικά τους πολιτικά συμφέροντα, παρότι από το σχηματισμό της Παλαιστινιακής Αρχής στα μέσα της δεκαετίας του ’90, το αίτημα ένταξης της Παλαιστίνης στους κόλπους της Οργάνωσης του ΟΗΕ για την Εκπαίδευση, την Επιστήμη και τον Πολιτισμό (UNESCO) βρισκόταν σταθερά στην ατζέντα κάθε Γενικής Συνέλευσης (διεξάγεται κάθε δύο χρόνια).
Ούτε τη συνδρομή της UNESCO επεδίωξε ο Πατριάρχης Ειρηναίος, γιατί ανέκαθεν οι γνήσιοι Αγιοταφίτες που φυλάνε Θερμοπύλες στην Αγία Γη θεωρούσαν ότι εποφθαλμιούσε τα απαράγραπτα ελληνικά δικαιώματα των Παναγίων Προσκυνημάτων.
Βλέπετε δίπλα; Πρόκειται για έγγραφο-ντοκουμέντο, όπου ο Έλληνας μόνιμος αντιπρόσωπος της Ελλάδος στην UNESCO αξιώνει οδηγίες πώς να χειριστεί το ενδιαφέρον του Διεθνούς Οργανισμού για την αποκατάσταση των ζημιών στο Ναό της Γεννήσεως κατά τη σύρραξη Ισραηλινών και Παλαιστινίων το 2002 μετά από 39 ημέρες αντιπαράθεσης και όχι εκ παραδρομής το 2003, όπως αναφέρει. Συσχετίζοντας πότε γράφτηκε η επιστολή με τη χρονική επαναπροσέγγιση της UNESCO, οι συνειρμοί γεννιούνται μόνοι τους. Είναι αρχές του 2005, έτος μέσα στο οποίο εκτυλίχθηκε το βρώμικο παρασκήνιο εναντίον του Πατριάρχη Ειρηναίου και του Ελληνορθόδοξου Πατριαρχείου των Ιεροσολύμων, από άγνωστα κέντρα εξουσίας…
TRANSLATION [ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]
The Church of the Nativity in Bethlehem has been turned into the Imia of Orthodoxy by the usurper Archbishop of Tabor, Theophilos. It was expropriated by the President of the Palestinian National Authority. For our stateless politicians, though, this is a “matter of national importance” that must never be seen or heard by common Greek citizens...
The Church of the Nativity in Bethlehem has been turned into the Imia of Orthodoxy by the usurper Archbishop of Tabor, Theophilos. It was expropriated by the President of the Palestinian National Authority. For our stateless politicians, though, this is a “matter of national importance” that must never be seen or heard by common Greek citizens...
7 February 2011. The Palestinian Authority Minister of Tourism and Antiquities, Khouloud Daibes, said at a press conference in Bethlehem: "We are very proud to announce that we have submitted the nomination file of ‘Bethlehem: birthplace of Jesus – Church of the Nativity and the Pilgrimage Route to the World Heritage Centre’. This step is part and parcel of our plan to end the (Israeli) occupation and establish a state".
How very true! After the November 2007 Annapolis Middle East peace conference fiasco, the fastest way for the Palestinians to be granted state entity status by the international community, was for UNESCO to upgrade Palestine to full membership.
It all confirmed what the Arab newspaper of Jerusalem “Al Quds” had published on 22/9/2008: “the Greek Orthodox Patriarchate requested and the Palestinian Authority leader (Mahmoud Abbas) has agreed to restore, with Muslim money, the Church of the Nativity in Bethlehem”!
What competent authority wondered then why the usurper Archbishop of Tabor, Theophilos requested the Palestinian President to restore the damage since, according to the ownership status, the repairs could have been undertaken with the Greek government’s help/financing?
Was there not already the case of the Church of the Resurrection and the restoration and support works undertaken there?
Omogeneia Magazine, Issue 45 - August/September 2009 |
Or the renovation of the Monastery and Church of Saint George in Old Cairo (Patriarchate of Alexandria) that was financed by the Greek Ministry of Foreign Affairs?
Quite simply, the President of the Palestinian National Authority, Mahmoud Abbas, expropriated the Church of the Nativity, in an attempt to take a step forward in his efforts to achieve international recognition of Palestine as an independent, sovereign state by UNESCO and the usurper Archbishop of Tabor, Theophilos provided him with the opportunity and facilitated him in fulfilling his expectations.
And this is where Patriarch Irineos differs. His beatitude never requested financial aid for the repair of the Basilica of the Nativity from either Mahnoud Abbas or his predecessor Yasser Arafat, in order to promote his own political interests, despite the fact that ever since the Palestinian National Authority was founded in the mid 90’s, the request to include Palestine in the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organisation (UNESCO) has unremittingly been in every General Assembly agenda (held every other year).
Patriarch Irineos never sought assistance from UNESCO either, since the true Brotherhood of the Holy Sepulchre, the genuine guardians of the Holy Land, always thought that it coveted the inalienable Greek rights over the Holy Shrines.
Opposite you may see a document, in which the permanent delegate of Greece to UNESCO requests directions on how to proceed regarding the interest on behalf of the organisation in restoring the damage that the Church of the Nativity suffered during the 32-day long Israeli-Palestinian conflict of 2002 (rather than of 2003, as he erroneously mentions). Correlating the time when the letter was written with that of UNESCO’s approach anew, it is very easy for anyone to reach the obvious conclusion. It is early 2005, the year of the unfolding of the filthy backstage against the Patriarch Irineos and the Greek Orthodox Patriarchate of Jerusalem, instigated by unknown centres of power…
[TO BE CONTINUED]