Ροή Ειδήσεων

Οι φωτογραφίες που έδειξε ο Φθιώτιδος Συμεών στον Πρωθυπουργό - Όχι, πρός Θεού! Δεν ήταν αυτές «παρέα» με τον βιαστή-προαγωγό και τη σύζυγό του, δημοτική σύμβουλο του Κώστα Μπακογιάννη (ΒΙΝΤΕΟ)

 


Με την προβλεπόμενη τάξη και τιμή υποδέχτηκε σήμερα ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Συμεών τον Εξοχώτατο Πρόεδρο της Ελληνικής Κυβερνήσεως, Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη.

Ο Πρωθυπουργός, πραγματοποιώντας περιοδεία στην Φθιώτιδα και στην Λαμία, επισκέφτηκε τον κ. Συμεών στο Πνευματικό και Διοικητικό Κέντρο της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος στη Νέα Άμπλιανη.

Την ώρα που ο Πρωθυπουργός έμπαινε στο γραφείο του Μητροπολίτη ο κ. Συμέων του έδειξε μια παλαιότερη φωτογραφία, που είναι μαζί, πριν ο Κυριάκος Μητσοτάκης γίνει Πρωθυπουργός και πριν ο ίδιος γίνει Μητροπολίτης στη Φθιώτιδα.

«Στη δεύτερη φωτογραφία που είμαστε μαζί είναι όταν εσείς γίνατε Πρωθυπουργός και εγώ Φθιώτιδος….», είπε ο Μητροπολίτης για να συμπληρώσει χαριτολογώντας: «Αν παρατηρήσετε μόνο εγώ έχω ασπρίσει….», είπε ο Σεβασμιώτατος.

«Κι εγώ έχω ασπρίσει και θα το δείτε και τώρα που θα βγάλουμε και 3η φωτογραφία και μάλιστα εντός έδρας…», απάντησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.



Στις 12 Φεβρουαρίου του 2017, ο Ηλίας Μίχος ήταν προσκεκλημένος του Μακαριωτάτου Αρχιεπίσκοπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμου σε συνάντηση κληρικών και λαϊκών στελεχών της Αρχιεπισκοπής Αθηνών στο ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Δείτε την προσωπική διαπίστευση / πρόσκληση, την οποία την υπογράφει ο τότε Πρωτοσύγκελος αρχιμανδρίτης Συμεών Βολιώτης και νυν Μητροπολίτης Φθιώτιδας: