Ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος χοροστάτησε κατά τον Παρακλητικό Κανόνα προς την Υπεραγία Θεοτόκο, σήμερα, Τρίτη 2 Αυγούστου 2022 το απόγευμα, στον Γηροκομειακό Ιερό Ναό των Αγίων Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού των Νοσοκομείων Βαλουκλή και μίλησε πατρικώς προς το εκκλησίασμα.