ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ, ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟΣ, ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΣ
Για τον ερευνητή-ιστοριοδίφη του μέλλοντος ο Θεόφιλος είναι μία μελανή παρένθεση, μια μαύρη σελίδα, με τρεις χαρακτηρισμούς που θα του αποδώσει ακόμη και ένας πρωτοετής φοιτητής Θεολογίας με λίγες γνώσεις κανονικού δικαίου και εκκλησιαστικής παιδείας.
Παράνομος, αντικανονικός, μοιχεπιβάτης.
Αύριο, 6 Μαρτίου 2011, συμπληρώνει έξι χρόνια εκλεγμένος ως επίσκοπος (αρχιεπίσκοπος Θαβωρίου).
Όσο κι αν δεν του αρέσει, αυτός ο “μοναχός”, που έχει φυλακίσει είναι ο άνθρωπος που τον χειροτόνησε και του έδωσε τη θεία χάρη και τον βαθμό της αρχιερωσύνης.
Και αυτό βεβαίως το πολύ όμορφο παραμυθάκι του περί δήθεν καθαίρεσης και υποβιβασμού του μακαριωτάτου, του ανθρώπου που τον ανέδειξε, υπάρχει μόνο στη φαντασία του και τους συν αυτώ που τον περιβάλλουν (μία φατρία που αποδεικνύει το μέγεθος της πτώσης της πνευματικότητας εντός της Αγιοταφιτικής Αδελφότητας) και στις μεθοδεύσεις του κατά τα άλλα διδάκτορα του Κανονικού Δικαίου, Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, τον πραγματικό υπαίτιο της καταισχύνης που επικρατεί σήμερα στην πρωτοκαθεδρία της Αγίας Σιών.
Λάβετε υπόψιν σας Παναγιώτατε πως η παρέμβασή Σας το 2005 στα Ιεροσόλυμα θα χαρακτηρίσει και τη δική Σας πατριαρχία και από αυτή θα φανεί αν θα περάσετε στην Ιστορία ως ο συνετός που αναγνώρισε το λάθος του και αποκατέστησε την Κανονική Τάξη στη Σιωνίτιδα Εκκλησία ή παραμείνατε ένας «υποτακτικός» ιεράρχης που προτίμησε να θυσιάσει τη ζωή του αδελφού του πατριάρχη Ειρηναίου για να διατηρήσει καλές σχέσεις με “προεξέχοντες Ελληνοαμερικανούς” εμπαίζοντας όλους εμάς κάθε φορά που εκφωνείτε «αγαπήσωμεν αλλήλους ίνα εν ομονοία ομολογήσωμεν»!
Πριν περάσουμε από εδώ και πέρα στο χρονικό της ιερής πλεκτάνης που εξυφάνθηκε και τα ποικίλα συμφέροντα πίσω από αυτή, ρωτάμε:
1. Γιατί δεν μπορεί ο “μοναχός” Ειρηναίος να πάει να προσκυνήσει τον Πανάγιο Τάφο και τον Φρικτό Γολγοθά όπως κάθε απλός Χριστιανός και να επιστρέψει στο κελί του;
2. Γιατί δεν μπορεί να συμμετέχει στον όρθρο και τις λοιπές ακολουθίες που γίνονται στον πατριαρχικό ναό του Αγίου Κωνσταντίνου και να επιστρέψει στο κελί του;
3. Γιατί δεν μπορεί να βγει από το κελί του τις ώρες που το Πατριαρχείο είναι ανοικτό – να συναντηθεί με όσους το επιθυμούν σε άλλο χώρο εκτός του πατριαρχικού συγκροτήματος – και εν συνεχεία να επιστρέψει στο κελί του;
4. Γιατί ο μουσουλμάνος που τον προμηθεύει τα απαραίτητα πρέπει να του τα ανεβάζει με το σκοινί και δεν μπορεί να κτυπά την πόρτα του κελιού για να του δώσει τα αναγκαία για να ζήσει;