Ροή Ειδήσεων

Ο πρωην Διοικητης Ασφαλειας Πατρων, στρατηγος εν αποστρατεια της ΕΛ.ΑΣ, θυμαται το ταξιδι και τη διαμονη του στο Αμμαν της Ιορδανιας. Στο καδρο και ο Αμερικανος με ελληνικη καταγωγη Πατρικ Θερος (ο πρωην διπλωματης που ηθελε τον Θεοφιλο στον πατριαρχικο θρονο των Ιεροσολυμων)

<<Σε προηγουμενο σημειωμα μου για το ταξιδι και τη διαμονη μου στο Αμμαν εγραψα για την χρησιμοτητα των επαφων που εκανα στη διαρκεια του σεμιναριου μ' ολους τους συμμαθητες μου [ . . . ] Ειχαμε αυτοκινητο στη διαθεση μου και μαλιστα με διπλωματικες πινακιδες [ . . . ] Εκεινη την περιοδο εμεναν στο ξενοδοχειο καποιοι υψηλοβαθμοι Αμερικανοι στρατιωτικοι, που παρακολουθουσαν καποια γυμνασια των Ιορδανων [ . . . ] Μια βραδια ειμαστε καλεσμενοι, οι ξενοι μονον, στο σπιτι του γραμματεα της Αμερικανικης Πρεσβειας του Πατρικ Θερος, ο οποιος ειχε ελληνικη καταγωγη απο τη Λακωνια και απολαυσαμε πληρη ελληνικη κουζινα [ . . . ] Τελευταια αφησα την επισκεψη μου στο Αρχηγειο της εκει ΕΥΠ, με τον επικεφαλης της οποιας εξηγησα πως γνωριστηκαμε στο χτεσινο μου σημειωμα. Τηλεφωνησα απο νωρις στο γραφειο του, μιλησα με τον ιδιο και μου ειπε συγκεκριμενη ωρα θα με περιμενε αυτοκινητο στην εισοδο του ξενοδοχειου. Πραγματικα στην ωρα μου κατεβηκα κι ειδα δυο τυπους να καθονται στο λομπι του ξενοδοχειου, αμεσως μ' αναγνωρισαν, μπηκαμε σ' ενα τζιπ και με πηγαν στο αρχηγειο τους...>>.

Πηγη: patranews.gr, τιτλος αρθρου "Οδηγηση στο Αμμαν και λοιπα παραλειπομενα"