Ροή Ειδήσεων

Ο κανονικός Πατριαρχης Ιεροσολύμων κ.κ. Ειρηναίος στον «Εθνικό Κήρυκα» για τον εγκλεισμό του





Βίντεο από το χρήστη neapyli


«Εθνικός Κήρυξ»: Μακαριότατε πόσα χρόνια συμπληρώνετε εκεί έγκλειστος;
Πατριάρχης Ειρηναίος: Οκτώ έτη. Από τον Φεβρουάριο του 2008 δεν μπορώ να εξέλθω από το κελί μου στο Πατριαρχείο.

«Ε.Κ.»: Γιατί είστε έγκλειστος;
Πατριάρχης Ειρηναίος: Ο αποκλεισμός μου αυτός, έγινε δύο μήνες μετά την αναγνώριση από το κράτος του Ισραήλ του Θαβωρίου κ. Θεοφίλου, ως Πατριάρχου. Από τότε ο Κωνσταντίνης κ. Αρίσταρχος και ο Θαβωρίου κ. Θεόφιλος κλείδωσαν τις δύο εξωτερικές σιδερένιες πόρτες, που οδηγούν στον προαύλιο χώρο του κελιού μου.

«Ε.Κ.»: Πώς απαντάτε στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων που ισχυρίζεται ότι δεν είστε έγκλειστος, αλλά αυτοέγκλειστος, ότι δηλαδή εσείς επιλέγετε να είστε έγκλειστος;
Πατριάρχης Ειρηναίος: Μόνο αν κάποιος είναι φυλακισμένος ή είναι υπό κράτηση ή υπό ειδικές συνθήκες περιορισμού της ελευθερίας του, έχει η Αστυνομία την ευθύνη για την μετακίνηση αυτού του ατόμου ή την σε αυτό επισκεψιμότητα, εκτός αν ως Πατριάρχης χρήζω της συμπαραστάσεως της κρατικής αστυνομίας για τη διασφάλιση της μετακινήσεώς μου ή της σωματικής ακεραιότητός μου.

«Ε.Κ.»: Οι συγκροτούντες την Αγιοταφική Αδελφότητα αρχιερείς και οι λοιποί κληρικοί τι λένε; Σας επισκέπτονται; Επικοινωνούν μαζί σας;
Πατριάρχης Ειρηναίος: Διατηρώ καθημερινή τηλεφωνική επικοινωνία με τους Μοναχούς, Κληρικούς και Αρχιερείς της Αγιοταφιτικής Αδελφότητος. Δεν μπορούν να με επισκεφθούν, επειδή οι θύρες είναι κλειδωμένες, ούτε καν από τα κάγκελα ή το παράθυρο των θυρών, διότι οι κάμερες που υπάρχουν θα τους εντοπίσουν και μετά θα υποστούν συνέπειες από τον κ. Θεόφιλο.

«Ε.Κ.»: Παραιτηθήκατε εθελούσια από το Θρόνο σας;
Πατριάρχης Ειρηναίος: Δεν παραιτήθηκα ούτε πρόκειται όσο αναπνέω να παραιτηθώ του Θρόνου των Ιεροσολύμων, ο οποίος συνεπώς δεν χήρεψε, όχι από εμμονή μου σε οποιαδήποτε πνευματική ή διοικητική εξουσία, αλλά ως μαρτυρία πίστεως, αφοσιώσεως στο Σχήμα μου, στον Πανάγιο Τάφο, στους Αγιοταφίτες Αδελφούς μου.



 Για ολόκληρη τη συνέντευξη πατήστε Romfea.gr